Ben op zich tevreden,jammer dat je de actie met geweldige tas,voor 50 euro moet bestellen. Ik kom op 44 euro dus helaas. En wil er ook niks bij bestellen. Mischien ee tio: bij iedere bestelling gewoon een tas geven? Of het bestel bedrag verlagen?

Jammer dat ik niet van de actie kan genieten.

Ik wilde namelijk voer bestellen en zou bij de eerste bestelling 25% korting krijgen en daarop de bestellingen 5%. Dus ja jammer.

Steeds goede raad en uitstekende producten voor een goede prijs

Reeds vele bestellingen gedaan en ook al gratis producten gekregen met de spaaractie. Steeds goede service en vriendelijke medewerkers die je goed verder helpen.

Tip top in orde

Ik ben heel tevreden

Vlugge levering

Het wordt erg vlug geleverd en het zijn der goedkoopste prijzen.

Super snel, super goed!

Prijs- kwaliteit is top! Makkelijk te bestellen en met een druk op de knop kun je de vorige bestelling herhalen, lekker makkelijk en snelle levering!

Makkelijk en snel

Altijd snel geleverd, makkelijk en aan de deur afgeleverd. Soms laat de verpakking wel te wensen over. Beschadigde kuipjes nat voer, die bij kattengrind van 14kg worden verzonden. Na contact met de klantenservice meteen een oplossing gekregen, heel blij mee.

besteld en snel in huis , toppie

heerlijke snacks voor onze hond en van goede kwaliteit we zijn er blij mee!!

Toppie

Altijd alles goed ontvangen en de hond is er tevreden over z’n voeding

6 pakken kattengrit besteld

Echter maar 5 ontvangen. De andere lijkt nooit opgestuurd. Gelijk een mail naar Zooplus. Een automatische bevestiging gehad waarin ze beloven na 24uur te reageren. Echter na een week nog steeds geen reactie. En het 6e pakketje is nog steeds niet aangekomen

Snelle levering.

Ik ben meestal tevreden.

Over het algemeen ben ik tevreden. Er is ook al ooit iets misgegaan met een bestelling. Wanneer ik dit dan had gemeld, kreeg ik snel een antwoord. Het werd dan ook op een correcte manier afgehandeld.

Top bedrijf!

Mijn spullen zijn altijd netjes en snel geleverd, het is zeer betaalbaar en goede kwaliteit en een ruime keuze het is mijn favoriete bedrijf

Makkelijk en snel te bestellen

Altijd goed. Zelfs bij een verkeerde levering correct geholpen en de juiste kosteloos ontvangen.

slecht!

Er worden kortingen toegekend via mail en deze werken niet op de site! Na verschillende pogingen bel je de klantendienst en na 3 medewerkers aan de telefoon te hebben gekregen lukt de bestelling eindelijk met de juiste korting! Na het controleren van de evolutie van track & trace blijkt de bestelling niet te kunnen doorgaan gezien er moet betaald worden via pay pall. Na het 4de telefonisch contact kan ik eindelijk betalen, bij controle van de track & trace blijft de bestelling hangen. Ik heb in totaal 4u aan de telefoon gehangen om de zien dat mijn levering nog altijd niet bij de transporteur is aangekomen! Mijn bestelling is dringend gezien mijn voorraad op is. Het is zogezegd goedkoper......

Altijd goede producten en bezorging.

Prijs kwaliteit TOP

Correcte en snelle service!

Snel en betrouwbaar.

Handige website en app. Het sparen van de zooPoints is een heel interessant en voordelig systeem. Zeker aan te raden.

Altijd mijn brokken voor onze lieve hond op tijd in huis! In bestel ze gemakkelijk en binnen 1-2 werkdagen worden ze bezorgd. Ideaal!

Excellent

Orders arrive in time

Makkelijk, snel en vaak beste prijs

Ben al lang een tevreden klant. Bestellen gaat makkelijk en bezorging is altijd goed en snel. De prijs was voorheen goedkoper, maar meestal nog wel goedkoper dan bij andere leveranciers van Royal Canin.

Goede producten, snelle levering.

Mooie spullen fijn bedrijf

Snelle levering en goede spullen voor een prima prijs

Overzichtelijke site met goede acties en prijzen.

Makkelijk te bestellen en overzichtelijk. Goede acties en prijzen. Snelle verzending en een fijn punten spaar systeem.

goede service en bereikbaarheid

Ik heb goede ervaring met bestellen bij zooplus. Persoonlijk contact is prima als er een vraag s en wordt dan ook opgelost. Sommige producten zijn hier goedkoper dan bijv Pets place. Ik en wel tevreden.

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!